Jordi Badiella

Idees 2

with one comment

Si el mestre em diu alguna cosa sobre el que faig, sento dues coses: l’una, que puc progressar més, i l’altra, que s’ha acabat el progrés…

A l’aula hi hauria d’haver el món real, i els problemes reals ens haurien d’ajudar a millorar, no els simulacres. Ja n’hi ha prou d’enganys.

Els mestres haurien d’estar disposats a passar els nostres exàmens, a respondre les nostres preguntes i a escoltar les nostres orientacions.

També hauríem de fer classes de coses diferents, com ara netejar, cuinar o rentar i estendre roba, però ningú s’atreveix a proposar-ho. Oi?

Els mestres tenen temps de pensar en nosaltres, ja no en futur, en present? Perquè sembla que en tinguin prou d’anar-hi pensant en passat…

(El dibuix és d’una alumna de 1r EP).

Written by jordibadiella

Setembre 2, 2012 a 7:41 am

Arxivat a Idees

Tagged with

Una resposta

Subscribe to comments with RSS.

  1. Són uns comentaris que em fan pensar en les coses que són importants en l’acció educativa i en la relació
    .mestre-deixeble

    Jaume Cela

    Setembre 6, 2012 at 3:22 pm


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: